torstai 6. elokuuta 2015

Elämäni parhaat 10 päivää!

Tervehdys!



Noniin, tästä se lähtee. Eka blogitekstini, hui! Oon pidemmän aikaa jo haaveillut blogin kirjoittamisesta, mutta olen pitänyt ajatusta muhimassa tosi pitkään. Nyt päätin antaa asialle mahdollisuuden.

En halua tehdä mitään ensimmäistä esittelykirjoitusta siitä, että nimeni on Karoliina, olen 29-vuotias, kotoisin Raumalta, nykyään asun Helsingissä mieheni ja koirani kanssa, harrastan fitness-urheilua ja ekat bikinifitness kisani on 7 viikon päästä Jyväskylän SM-karsinnoissa, olen sitä ja tätä ja lässyn lää ja voi booring!

Ihan ekana mun on pakko kirjottaa, että mitä mulle on tapahtunut viimeisen kymmenen päivän aikana. Elämäni parhaat päivät. Oikeastaan kaikki alkoi jo vuoden alussa, mutta kaikki mitä mä olen tehnyt, melko isoja ja raskaitakin päätöksiä, tämän vuoden aikana on kaikki tuonut mut tähän päivään. Päivään jossa voin todeta, että mulla on kaikki hyvin. Ei, vaan kaikki on nyt paremmin kun hyvin. Kaikki on nyt just niin kun pitää.

Torstaina 23.7 mä menen illalla rättiväsyneenä nukkumaan. Mun kamat on kutakuinkin kaikki pakattu. Mä olen ollut pari viikkoa kesälomalla ja juuri ennen lomalle lähtöä mä olen irtisanonut itseni töistä, tai noh, kahdesta työpaikasta. Mä olen irtisanonut kämppäni ja mua odottaa muutto Helsinkiin. Minä, 40 000 asukkaan pikkukaupungin tyttö muutan Helsingin hulinaan uuden mieheni luo asumaan.

Mulla ei ollut vielä uutta työpaikkaa tiedossa, mutta mä olin just saanu tiedon, että mä olin yksi niistä 25:stä ihmisestä jotka on valittu Lapin urheiluopistoon Santasportiin opiskelemaan fitness- ja ravintovalmentajan linjalle. Jes! Koulu alkaa syyskuussa Rovaniemellä ja se toteutetaan monimuoto-opiskeluna, eli työnteko opiskelun ohella onnistuu. Ei muuta kun työhakemiksia rustaamaan.

Noh, perjantaina siirtyi kamat Vallilaan, ihanan suloiseen yksiöön, jossa mieheni asui siis jo ennestään. Kahden ihmisen kamojen sovittaminen pieneen yksiöön ei vältäämättä ollut se iisein homma, mutta siitä selviydyttiin yllättävän hyvin ja nopeasti. Sunnuntaina melkein kaikki tavarat oli jo löytänyt paikkansa ja asunto rupes näyttämään viihtyisältä kodilta.

Tavarat kannettu sisälle. Meneehän tossa pieni polku mitä pitkin pääsee keittiöön ;) En ole vielä ottanut kuvia muuton jälkeen, lisäilempä niitä sitten myöhemmin.


Maanantaina mä kävin tsekkaamassa uuden kuntosalin keskustassa, City Gymin. Ihan jees paikka, mut jotenkin se ei kuitenkaan tuntunut ihan omalta. Tässä vaiheessa kun kisoihin oli enään se 8 viikkoa aikaa niin ois tärkeetä, että mä löytäisin nopeasti salin jossa saan tehtyä treenit oikeesti kunnolla ja hyvällä sykkeellä. Päätin kuitenkin kokeilla vielä ja otin sinne kuukausikortin. Pari kertaa olen nyt siellä kerennyt sen jälkeen käymään ja edelleen, ihan jees, mutta ei kuitenkaan just sellanen fiilis, että "kyllä, tämä se on!"...


Fillarilla näppärästi keskustaan City Gymille. Raumalainen yrittää välttää julkisten käyttöä :D


Keskiviikkona olin jo sen verran kerinnyt asettumaan, että kerkesin istahtaa persiilleni ja rustata muutaman työhakemuksen. Lähetin kolmeen paikkaan hakemuksen, yhdestä tuli bumerangina automaattinen vastaus "Olen heinäkuun lomalla, palaan elokuussa takaisin töihin", kului tunti ja sain sähköpostia toisesta paikasta: "Hei Karoliina, kiitos hakemuksestasi. Pääsisitkö haastatteluun perjantaina 31.7 klo 10?"
Siis parin päivän päästä!!!! Ok!

Sitä ennen kuitenkin koitti torstai-aamu. Mun syntymäpäivä. Mä sain nousta sängystä suoraan aamupalapöytään jossa mua odotti aamukahvit ja omena-kaneli-kaurapuuro raejuustolla (valmiiksi lautaselle punnittuina) <3 Aamupalan jälkeen mä sain mieheltäni synttärilahjan. Aivan ihanan kellon just oikeen merkkisenä ja oikeen värisenä, just sellasen  mitä oon kuolannu niinku aina.


Aamupalalla oli rasvahapot ja vitamiinitkin annosteltu valmiiksi :)


Michael Korsin niiiiiiin ihana kello <3 Love it!


Mieheni lähti töihin ja mun päivä jatkui kaupungille shoppailun merkeissä ;) Tein muutaman loistavan löydön. Kulutin edellisestä työpaikastani läksiäislahjaksi saamani Timanttiseten lahjakortin jolla ostin Kalevalan vanamon pitkän kaulakorun. Mulla on samaan sarjaan kuuluva sormus, nyt siitä puuttuu enää rannekoru.



Kisakorut sain hankittua myös. Ne ostin ihan Glitteristä. Kunnon bling blingiä ;)
Ostoskasseihin löysi tiensä myös aika mageet korkkarit ja vihdoin mun kintuille sopivat farkut kaksin kappalein. Fitness-tyttyöjen ainainen housuongelma, kun ne on sopivat reisistä ja hanurista niin ne on aivan liian isot vyötäröstä. Super stretchiä on oltava.

Puoli neljän aikaan mieheni soittaa mulle, että mun pitää olla puolen tunnin päästä Kampin kauppakeskusta vastapäisessä Ruohonjuuressa. What? Mulle oli varattu sieltä noin tunnin kestävä intialainen päähieronta. SIIS AIVAN IHANAA! Siellä mua odotti aivan yltiömukava nainen ketä käsitteli multa yläselän, niskan, hartiat, hauikset, olkapäät, kallonpohjat, päänahan ja kasvot. Rentouttavinta missä olen ikinä ollut. Siis niin mielettömän ihanaa, että suosittelen lämpimästi kyllä jokaiselle! Tää oli just se mitä mä tarvitsin, kunnon hemmotteluhetken ja luvan rentoutua ja irroittaa kaikesta stressistä!

Hieronnan jälkeen mä saavuin kotiin samaan aikaan kun mun mies tuli töistä kantaen käsissään aivan ihanaa kukkakimppua <3 Tehtiin ruokaa ja syötiin kynttilöiden äärellä. Illall me lähdettiin vielä Tavastialle fiilistelemään Sir Elwoodin keikkaa. Täydellinen synttäripäivä!



Synttärit oli vietetty ja koitti perjantai. Työhaastattelupäivä, jaiks! Hyppään aamulla bussiin määränpäänä Vantaan Variston Forever kuntoclub. Mua haastatellaan ja mulle kerrotaan Foreveristä yrityksenä, fustrasta ja siihen koulutuksesta. Mulle tarjotaan töitä. Lupaan miettiä asiaa sen aikaan kun käyn tutustumassa saliin missä vedän oman polttotreenini. Vedän aivan huikeen treenin, mulla oli niin hyvä fiilis. Käyn suihkussa ja sen jälkeen huomaankin kirjoittavani nimeäni työsopimukseen. TÄH! Meneekö asiat mulla oikeesti näin putkeen? Mä olin varautunut, että saatan joutua olemaan työttömänä jonkin aikaa ennen kun tärppää. No mutta, näin siinä nyt kävi. Mulla on viikko lomaa ja sitten 10. päivä mulla alkaa kahden viikon koulutus fustran saloihin. Koulutuksen jälkeen 24. päivä alkaa sitten jo heti työt Variston Foreverillä Fustra yksilövalmentajana. HUIKEETA!!!

Forever Variston aulassa odottelemassa työhaastattelun alkua...
Onnellisena takaisin kotiin :)

Uutta duunivaatetta ;)

Melkosia kuvioita ollut, ei voi muuta sanoa kun, että elämä hymyilee ja leveästi just tällä hetkellä! Kaiken kukkuraksi mun dieetti edistyy hyvää vauhtia vaikka kalorit on vielä tosi korkeella niin rasva sen ku palaa ja reeni kulkee :)

Shape of the day :) Hyvin rupee vatsasta rasvat kuoriutumaan.


Till next time,

Karo

Ps. Instagrmista löydät mut nimimerkillä @susannacaroliina

1 kommentti: