torstai 3. syyskuuta 2015

Viime viikon pikakelaus, uudet sponsorit ja nyt Rovaniemi!

Moikka!

Viime viikolla tapahtui vaikka ja mitä. Oli niin kiire, että en kerinnyt blogiin niistä kirjoittelemaan joten nyt täytyy ympätä vähän yhteen kirjoitukseen useampia asioita.

Mutta, miksikäs sitten niin kiirettä piti. No mullahan oli ensimmäinen viikko uudessa duunipaikassa. Pää on aika pyörällä :D Kivaa on kuitenkin ollut, paljon olen oppinut uusia juttuja ja paljon on vielä opittavaa, että pääsee kunnolla sorvin ääreen. Mutta, näin ekan puolentoista viikon jälkeen ei voi muuta sano kun, että ei oo vanhaan tehdastyöhön ikävä.
Ensinäkin tuo työ itsessään on se mistä mä vaan nautin niin suunnattomasti. Liikunta- ja hyvinvointialalle siirtymistä en tule varmasti ikinä katumaan. Ehdottomasti parhaimpia päätöksiä mitä olen koskaan tehnyt, propsit siitä itselleni ;)
Toiseksi, mun uudet työkaverit on aivan huikeita. Sitä jännitti aika paljon kun oli kuitenkin menossa uutee paikkaan, että miten siellä muut ottaa sut vastaan. Täytyy sanoa, että aivan turhaan jännitin. Mut otettiin niin hyvin vastaan! Tunsin itseni heti tervetulleeksi treinereiden huipputiimiin. Apua saa heti kun sormi menee suuhun ja kaikki on niin supermukavia tyyppejä. Iso kiitos siis kaikille duunikamuille kun teitte uuteen työpaikkaan tulosta niin mukavan kokemuksen!
Kolmanneksi; voiko olla jotakin parempaa kun se, että saat itse vedettyä omat treenit omalla duunipaikalla. Mä tykkään meidän salista ihan hulluna! Laitevalikoima on todella kattava, ilma on sopivan raikas, paikka on siisti, tavarat on järjestyksessä ja ne on ehjiä, salilla on riittävästi tilaa ja paikka on kaikinpuolin todella viihtyisä. Mulle on tosi tärkeetä, että pääsen vetämään treenit sellasessa paikassa joka tuntuu itsestä hyvälle. Sillon saa hyvän draivin treeniin ja se sujuu mutkattomasti hyvällä sykkeellä ja hyvällä fiiliksellä. Sali on kuitenkin mulle se toinen koti joten siellä pitää viihtyä ;)

Viimeviikolla sain hoidettua ihan kivasti myös kisavalmisteluja eteenpäin. Ja samalla tarttui matkaan myös muutama yhteistyökumppani :)

Ensimmäisenä niistä esittelyssä Ekokauppa Ruohonjuuri.


Olen todella tyytyväinen, että sain Ruohonjuuresta yhteistyökumppanin. Valikoima on todella kattava. Löytyy paljon kaikkea; superfoodeja, rawfoodia, kosmetiikkaa, ihonhoitotuotteita, hiustenhoitotuotteita, lisäravinteita, siis kaikkea mahdollista.

Sain Ruohonjuurelta ensimmäisen tuotepakettini käsiini lauantaina. Pussista löytyi uusia Weleda-sarjan tuotteita; suihkusaippua, vartalovoide ja käsivoide ja lisäksi vielä luomu manteleita ja papupastaa kahta eri sorttia.





Suihkusaippua ja vartalovoide tuleekin erinomaiseen saumaan nyt kun kisoihin on enää muutamia viikkoja aikaa. Iho tulisi kosteuttaa hyvin, jotta se on kisapäivänä mahdollisimman hyvinvoivan ja terveen näköinen. Vartalovoiteiden tulisi kuitenkin olla mahdollisimman luonnonmukaisia ja sisältää mahdollisimman vähän kemikaaleja ja öljyjä, jotta kisavärit tarttuvat hyvin ja tasaisesti. Nämä Weledan tuotteet sopivat siis tähän hetkeen loistavasti. Olen nyt muutaman kerran tuotteita jo testaillut, mutta kirjoitan paremmat kokemukset ja arvostelut sitten erillisessä postauksessa kun olen käyttänyt tuotteita vähän pidemmän aijan.

Papupastoja haluan ehdottomasti testata myös. En ole ennen syönyt. Kerron näistäkin kokemukset heti kun olen laskenut makrot/määrät kisadiettiin sopiviksi ja pääsen maistelemaan :) Rakas mieheni, meidän perheen ruuanlaittomestari, varmaan loihtii mulle niistä jotain spesiaalia, vai mitä T?! ;)


Ruohonjuuren nettisivuille ja verkkokauppaan pääset tutstumaan TÄSTÄ. Blogin sivulaidasta löytyy myös Ruohonjuuren Banneri jota klikkaamalla pääset sivuille. Nettisivujen kautta löydät myös helposti sinua lähinnä olevan myymälän.


Toisena uutena yhteistyökumppanina esittelen Kauneushoitola Ivy Beautyn. Aivan ihana hoitola ihan meidän kodin nurkilla eli Vallilassa. Tämä yhteistyö syntyi vähän vahingossa. Olin siis jo muutaman päivän ajan kolunnut kuumeisesti netistä lähialueen kauneushoitoloita läpi etsien sopivaa paikkaa jossa laittaisin kisaripset ja kävisin ottamassa sokeroinnin. Maanantaina olin vähän kiireessä ennen töihin lähtöä käyttämässä vielä koiraa pihalla kun kävelin Ivy Beautyn liikkeen ohi. Piipahdin ekstempore sisälle ja siellä hetken juteltuani olinkin jo varannut seuraavaksi aamuksi itselleni volyymiripsien laittoajan :D Tiistai aamulla kävin siis laittamassa volyymiripset. Vähän jännitti, koska olen joskus aiemmin herkistynyt ripsiliimalle kun minulla oli klassiset pidennykset. Herkistyin liimalle neljännen huoltokerran jälkeen. Silmäni tulehtui todella pahasti. Vasemman silmän yläluomi paisui aivan järkyttävästi ja jouduin käymään lääkärissä jossa luomen alapuolelta tökittiin neulalla reikiä niin, että mätä pääsi valumaan pois. Voitte kuvitella, että tästä jäi jonkunsortin traumat! Klassisten ripsien jälkeen minulla on kerran ollut volyymiripset välissä ennen näitä, niistä ei kuitenkaan tullut mitään tulehduksia joten siksi rohkenin nyt laitattamaan taas. Jännitti kyllä tosiaan, että mitä jos silmät tulehtuukin taas pahasti juuri ennen kisoja.



Nyt mulla on muutama päivä uudet ripset räpsynyt silmissä, mitään tulehduksen häivähdystäkään ei luojan kiitos ole ja muutenkin olen ripsiin todella tyytyväinen. Todella ammattitaitoisesti ja siististi tehdyt ripset! Jos mietit ripsien laittoa itsellesi niin suosittelen lämpimästi Ivy Beautyä! Elämä kyllä kummasti helpottuu kun ei tarvii pelata ripsarin kanssa ;) Varsinkin kun välillä joutuu laittamaan ripsaria useasti yhden päivän aikana jos treenit ajoittuu sellaseen aikaan, että on pitänyt vielä sen jälkeen meikata uudelleen.

Ennen ja jälkeen laiton. Pieni ero :D

Ripset on todella kauniisti laitettu. Eivät sojota mihin sattuu. 


Ivy Beautyssä käyn kisaviikolla ottamassa myös sokeroinnin ja ripsille tehdään huolto. Kisojen jälkeen käyn ehdottomasti testaamassa timanttihiontaa kasvoille. Ennen kisoja en uskalla sitä ottaa, koska se voi aiheuttaa hetkellisesti ylimääräisiä nyppyjä kasvoille tuodessaan ihon epäpuhtauksia pois pinnan alta.
Mulla on ennen aina ollut todella hyvä iho. Myös teinivuosina. Eipä ole enään. Alkuvuodesta mun kasvojen iho lähti menemään huonompaan kuntoon. Aluksi ajattelin, että johtuisiko se liiasta proteiinin saannista tai muusta ravintoon liittyvästä. Mutta nyt olen selkeästi yhdistänyt tämän asian stressiin. Tämä vuosi on ollut ihan äärimmäisen stressaavaa aikaa ja se näkyy rajusti mun ihossa. Asia on hiukan jo lähtenyt parempaan suuntaan ja toivottavasti timanttihionnasta olisi vielä vähän lisäapua asiaan. Tästäkin kirjoittelen lisää kun olen käynyt ensimmäisen kerran hoidon ottamassa.

Blogin lukijoille olisi nyt ihana tilaisuus päästä hemmottelemaan itseään ihanilla hoidoilla, uusilla ripsillä tai kynsien geelilakkauksilla alennettuun hintaan. Mun blogin nimen mainitsemalla saat -15% alennusta Ivy Beautyn palveluista. Suosittelen! Ivy Beautyn sivuille pääsetä TÄSTÄ.

Sunnuntaina olin sporttikuvauksissa. Muutamia kuvia olen jo saanut, ja voi terve miten kivoja niistä tuli! Julkaisen kuvia ja kerron enemmän kuvauspäivästä ja kuvaajasta seuraavassa kirjoituksessa, tämä kun näköjään venahti vähän jo pitkäksi ;)

Sunnuntain tuotoksia. Kuva: Leena Karhumäki


Mulla on ollut tässä hyvin aikaa näpytellä, sillä istun tällä hetkellä junassa. Kello on seitsämän torstai aamuna. Takana on 12 tuntia junamatkaa Helsingistä. Määränpäänä Rovaniemi. Ensimmäinen koulureissu on nyt alkanut. Juon tässä juuri aamukahvia ja noin kolmen vartin päästä ollaan perillä. Sieltä pitäisi vielä suunnistaa itsensä oikeaan bussiin joka vie mut Lapin urheiluopsito Santa Sportille. Fitness- ja ravintovalmentajan opinnot alkaa än yy tee nyt :) Aika jännää!

Till next time,
Karoliina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti